Czy słyszeli już Państwo o stacjach do przekazywania darowizn? Zjawisko jest dość nowe, urządzenia tego typu określa się też jako: stacje dotacyjne, stacje donacyjne, datkomaty czy ofiaromaty. W obecnych bezgotówkowych czasach, przekazanie niewielkiej wpłaty gotówkowej na zbiórkach charytatywnych jest często trudne, tak samo jak znalezienie monet na każdy inny cel. Zastosowanie terminala płatniczego oczywiście rozwiązuje problem braku gotówki, ale warto wybrać terminal najlepiej spełniający swoją rolę.

Wyposażone w ekran dotykowy terminale Nayax zostały zaprojektowane z myślą o samoobsłudze. Przekazanie datku jeszcze nigdy nie było tak proste i wygodne.

Charity for the homeless in Scotland

Tubular Systems Ltd sleekly-designed donation kiosk was recently used by Borderline, a UK-based charity for the homeless in Scotland. Integrated with Nayax's cashless payment solution, it's easy and painless to give more than the spare change that might be typically received after paying for a cup of coffee, paying with either credit/debit card or mobile app!

Another interesting application using Nayax's cashless payment solution! The Musée du Louvre's restoration program lets people donate to their project of choice. Interested in brightening Mona Lisa's smile? Find the kiosk under I.M. Pei's infamous steel and glass pyramid. Want to install your own cashless payment solution?

ofiaromaty 

Przewaga terminali Nayax

W przypadku ustawień pod "datkomaty" konfigurujemy na terminalu bezpośredni wybór spośród prezentowanych kwot. To ogromna zaleta naszych terminali z ekranem dotykowym. Nie ma konieczności "wbijania" kwoty z klawiatury, nie ma ustawiania kwoty przyciskami 'plus' i 'minus' (chociaż tak też możemy ustawić terminal). To znacznie ułatwia i przyśpiesza przekazanie darowizny.

Możemy też personalizować komunikaty wyświetlane na terminalu. Np. po wpłacie może się wyświetlić "Dzięki, jesteś super!" albo "Bóg zapłać!" - jak kto woli.

Nasze terminale komunikują się głosowo. Mówią "proszę użyć karty", "dziękuję" i wiele innych przydatnych komunikatów. Jeżeli komunikaty audio nie są pożądane - można je łatwo wyłączyć.

Wszystkie zmiany (również prezentowanych kwot) robi się u nas zdalnie z panelu klienta, czyli zmiana ustawień terminala jest prosta i błyskawiczna.

 

Przykłady realizacji

In Lillestrøm, The Norwegian Centre against Racism (Antirasistisk Senter) together with JCDecaux Norway created an interactive campaign which combined AR and Contactless Payment technologies to fight racism and discrimination.

Hateful words and actions stopped after passers-by tapped to make a donation.

 

Melanoma Institute Australia (MIA) has partnered with Disciple and JCDecaux Australia on an innovative outdoor campaign encouraging passers-by to make a donation to help fight melanoma.
The custom-built panel displays an animation of a melanoma that slowly grows until a donation is made via PayPass Tap And Go. After each donation the melanoma visible shrinks, encourage more donations to be made.

 

Cashless payment options open up a world of opportunity! Exciting new campaign from JCDecaux in Australia, using Nayax cashless solution! Wonderful innovation to raise money for the Prostate Cancer Foundation of Australia (PCFA)! VPOS devices have been installed in bus shelter structures - using VPOS’ contactless option, passersby can easily tap their credit card and donate money to this worthy cause!