Czy słyszeli już Państwo o stacjach do przekazywania darowizn? Zjawisko jest dość nowe, urządzenia tego typu określa się też jako: stacje dotacyjne, stacje donacyjne, datkomaty czy ofiaromaty. W obecnych bezgotówkowych czasach, przekazanie niewielkiej wpłaty gotówkowej na zbiórkach charytatywnych jest często trudne, tak samo jak znalezienie monet na każdy inny cel. Zastosowanie terminala płatniczego oczywiście rozwiązuje problem braku gotówki, ale warto wybrać terminal najlepiej spełniający swoją rolę.

Wyposażone w ekran dotykowy terminale Nayax zostały zaprojektowane z myślą o samoobsłudze. Przekazanie datku jeszcze nigdy nie było tak proste i wygodne.

Charity for the homeless in Scotland

Tubular Systems Ltd sleekly-designed donation kiosk was recently used by Borderline, a UK-based charity for the homeless in Scotland. Integrated with Nayax's cashless payment solution, it's easy and painless to give more than the spare change that might be typically received after paying for a cup of coffee, paying with either credit/debit card or mobile app!

Another interesting application using Nayax's cashless payment solution! The Musée du Louvre's restoration program lets people donate to their project of choice. Interested in brightening Mona Lisa's smile? Find the kiosk under I.M. Pei's infamous steel and glass pyramid. Want to install your own cashless payment solution?

ofiaromaty 

Przewaga terminali Nayax

W przypadku ustawień pod "datkomaty" konfigurujemy na terminalu bezpośredni wybór spośród prezentowanych kwot. To ogromna zaleta naszych terminali z ekranem dotykowym. Nie ma konieczności "wbijania" kwoty z klawiatury, nie ma ustawiania kwoty przyciskami 'plus' i 'minus' (chociaż tak też możemy ustawić terminal). To znacznie ułatwia i przyśpiesza przekazanie darowizny.

Możemy też personalizować komunikaty wyświetlane na terminalu. Np. po wpłacie może się wyświetlić "Dzięki, jesteś super!" albo "Bóg zapłać!" - jak kto woli.

Nasze terminale komunikują się głosowo. Mówią "proszę użyć karty", "dziękuję" i wiele innych przydatnych komunikatów. Jeżeli komunikaty audio nie są pożądane - można je łatwo wyłączyć.

Wszystkie zmiany (również prezentowanych kwot) robi się u nas zdalnie z panelu klienta, czyli zmiana ustawień terminala jest prosta i błyskawiczna.

 

Przykłady realizacji

W norweskim Lillestrom, Centrum Przeciwdziałania Rasizmowi (Antirasitisk Senter) wspólnie z JCDecaux Norway (firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej) stworzyło interaktywną kampanię, która do walki z rasizmem i dyskryminacją wykorzystuje połączenie technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR) i płatności bezdotykowych.

Przechodnie mogą zatrzymać wyświetlanie filmików z nienawistnymi hasłami i czynami przykładając kartę do terminala płatniczego i przekazując datek na rzecz Centrum.

 

Australijski Instytut Czerniaka (Melanoma Institute Australia) razem z partnerami przedsięwzięcia Disciple i JCDecaux Australia uruchomił innowacyjną kampanię społeczną zachęcającą przechodnią do przekazywania datków na walkę z czerniakiem.

Stworzony specjalnie na potrzeby kampanii ekran wyświetla animację rozwoju czerniaka, który trwa dopóki ktoś z przechodniów nie zatrzyma go swoim datkiem przekazanym krótkim przyłożeniem karty do czytnika. Po każdej wpłacie czerniak wyraźnie się zmniejsza, zachęcając do kolejnych donacji.

 

Płatności bezgotówkowe otwierają drogę do zupełnie nowych możliwości! Ekscytująca nowa kampania przygotowana przez JCDecaux Australia z wykorzystaniem rozwiązań płatniczych oferowanych przez Nayax. Wspaniały, innowacyjny sposób pozyskiwania środków na finansowanie działalności australijskiej Fundacji Raka Prostaty (the Prostate Cancer Foundation of Australia)! Specjalne panele reklamowe zamontowane w wiatach przystanków autobusowych zostały wyposażone w terminale VPOS, korzystając z ich funkcji płatności bezgotówkowych przechodnie mogą w łatwy sposób przekazać swój datek na szczytny cel.

Plakat zawiera hasło zachęcające do wpłacania na rzecz walki z rakiem prostaty, a każdy datek sprawia, że przedstawiony na plakacie grill rozjarza się ogniem, a wokół rozchodzi się zapach przygotowywanych na nim potraw.