Jak podłączyć i skonfigurować terminal Nayax?
Jak podłączyć i skonfigurować terminal Nayax?
W celu sprawdzenia poprawności montażu i konfiguracji zestawu Nayax zaleca się przeprowadzenie testowej transakcji bezgotówkowej. Transakcję testową można wykonać przy użyciu dostarczanej przez nas karty pre-paid lub najlapiej za pomocą karty bankowej.
Jak zawiesić usługę, gdy terminale nie pracują (np. w okresie wakacyjnym)?
Jeżeli w danym miesiącu terminal nie łączy się, to za ten miesiąc naliczany zostanie tylko abonament za kartę SIM. Abonament za karty SIM, które są w posiadaniu klienta naliczany jest niezależnie od ich aktywności.
W jaki sposób zgłosić problem z terminalem? Kiedy wysłać go do Televend?
Prosimy zatem o kontakt: telefoniczny lub mailowy, byśmy mogli zidentyfikować problem i zalecić dalsze postępowanie.
Dlaczego trzeba podawać adres e-mail i numer telefonu dla każdego użytkownika?
Zasady rękojmi
Naprawy pogwarancyjne jak najbardziej są wykonywane i często przywracają sprawność urządzeniom. "Wypalanie" nowego firmware'u to jedna z metod interwencji, kiedy urządzenia mają objawy błędnie działającego oprogramowania: resety, brak akceptacji kart, brak audio (przy potwierdzonej sprawności terminala VPOS). Ponowne wygrywanie firmware'u niestety nie zawsze pomaga. Jeżeli nie pomoże, to moduł Amit uznajemy za niesprawny bez możliwości naprawy. Jeżeli przeprowadzona przez nas próba "wypalania" nie naprawi urządzenia, to nie obciążamy klienta kosztem tej operacji.
Jeżeli naprawa polega na fizycznej wymianie podzespołów, to przeprowadzamy ją i wyceniamy wg cennika (ceny netto, cennik w trakcie tworzenia):
• nowy wyświetlacz VPOS 56,90 zł
W jaki sposób zakończyć współpracę z Televend?
Abonament za terminale Nayax naliczany jest tylko od urządzeń, które łączą się z serwerami (czyli są podłączone do zasilania i mają aktywną kartę SIM). Jeżeli terminale leżą na półce, to nie ma opłaty za Nayax. Są natomiast naliczane opłaty za karty SIM, chyba że zostaną one odesłane do nas.
W dużym skrócie: odesłanie kart SIM sprawia, że przestajemy naliczać jakiekowliek opłaty za system Nayax.
Czy w terminalach Nayax można płacić BLIK-iem??
Jak zawiesić usługę, gdy terminale nie pracują (np. w okresie wakacyjnym)?
W jaki sposób zgłosić problem z terminalem? Kiedy wysłać go do Televend?
Dlaczego trzeba podawać adres e-mail i numer telefonu dla każdego użytkownika?
Zasady rękojmi na urządzenia
W jaki sposób zakończyć współpracę z Televend?
Instalacja modułu Nayax jest bardzo prosta. Cały proces początkującej osobie nie powinien zająć więcej niż 20 minut. W momencie zakupu otrzymasz od nas przejrzystą instrukcję opisującą proces instalacji. Najtrudniejszym zadaniem jest w gruncie rzeczy zamontowanie czytnika kart na zewnątrz automatu. Automaty vendingowe są jednak zazwyczaj dostosowana do instalacji urządzeń peryferyjnych i większość z nich posiada przygotowane miejsce pod tego typu instalację. Ważne jest, aby podczas instalacji modułu automat był odłączony od prądu.
Abonament miesięczny naliczany jest tylko wtedy, kiedy terminal połączy się w danym miesiącu z serwerami. Czyli jeżeli jest odłączony od zasilania przez pełny miesiąc, to nie będzie opłaty abonamentowej. UWAGA: odłączenie zasilania musi nastąpić najpóźniej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który nie ma być naliczany abonament.
Operatorom, którzy zauważą nieprawidłowe działanie terminala Nayax, zalecamy kontakt z naszą pomocą techniczną 58 333 13 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pomoc@televend.pl. Może okazać się, że będziemy w stanie znaleźć rozwiązanie na odległość i wysyłka urządzenia nie będzie potrzebna.
W Nayax przestrzegamy najwyższych standardów bezpieczeństwa. Jesteśmy objęci certyfikatem PCI (konieczne dla rozwiązań, gdzie występuje rozliczanie płatności kartami bankowymi). Ten certyfikat wymaga od nas stosowania 2-składnikowej autoryzacji (hasło i sms lub aplikacja MoMa). Stąd obowiązek podawania adresu e-mail i numeru telefonu.
Zapewniamy 2 lata rękojmi, w Regulaminie zaś zapis o tym, że mogą być naliczane opłaty za naprawę urządzeń.
• nowy głośnik VPOS 39,90 zł
• nowa naklejka frontowa VPOS 56,90 zł
• wymiana wyświetlacza, głośnika i naklejki 24,90 zł
• obudowa VPOS 99 zł
• lutowanie gniazda Amit/VPOS 79 zł
Zakończenie współpracy z Televend i z Elavon (agentem rozliczeniowym) właściwie nie wymaga formalnego wypowiedzenia.
W terminalach Nayax możliwa jest płatność BLIK, pod warunkiem, że transakcja będzie zrealizowana zbliżeniowo. Od niedawna BLIK oferuje płatność zbliżeniową. Szczegóły i dostępność funkcji należy ustalić w banku posiadacza karty.