Alternatywa dla kluczy chipowych

System Nayax oprócz środowiska otwartego (karty bankowe), idealnie nadaje się do obsługi środowiska zamkniętego (karty pre-paid, karty pracownicze itp.). Największa przewaga systemu Nayax w odniesieniu do rozwiązań konkurencyjnych polega na tym, że wszystkimi kartami pre-paid i terminalami można zarządzać z poziomu przeglądarki internetowej. Zwiększenie kredytu danej karty pracowniczej trwa nie więcej niż kilkanaście sekund i może być dokonane z każdego komputera na świecie. Jeśli Twój klient chce otrzymać zestawienie pracowników i kwot jakie wydali w automatach w ubiegłym miesiącu, to system Nayax może je wygenerować w 5-10 sekund. 

Przejrzystość w relacji z klientem

Jeśli operator vendingowy wyrazi zgodę, to możliwe jest również utworzenie odrębnego konta dla danej placówki. Dzięki temu dany klient może, bez absorbowania operatora, samodzielnie generować raporty dot. wykorzystania kart pracowniczych. Znamy również przypadki, gdzie zakład pracy samodzielnie dodaje nowych pracowników, czy np. deaktywuje zagubione karty. Taki model współpracy staje się pożądany przez coraz większą rzeszę klientów instytucjonalnych oczekujących od operatorów przejrzystości. System Nayax idealnie się w takie oczekiwania wpisuje.  

Wykorzystanie istniejących kart pracowniczych

W dużych firmach normą są karty pracownicze wykorzystywane jako przepustki otwierające drzwi do pomieszczeń, wind itp. System Nayax jest w stanie wykorzystać istniejące już karty jako narzędzie płatnicze w automatach. Decydując się na ten wariant operatorowi odpada koszt zakupu kart pre-paid i problem związany z dystrybucją ich wśród pracowników. Użytkownicy automatów nie muszą z kolei pamiętać o noszeniu kolejnego gadżetu. Zanim jednak złożą Państwo klientowi obietnicę w tej sprawie, wcześniej prosimy o kontakt z nami, aby potwierdzić zgodność kart pracowniczych z naszymi czytnikami.